Forum PZHGP
FAQ FAQ Szukaj Szukaj Użytkownicy Użytkownicy Profil Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj
Obecny czas to Sro Wrz 30, 2020 6:58 Zobacz posty bez odpowiedzi
Podziękowanie dla kolegi Zbigniewa Oleksiaka
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Pp026




Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 606
Skąd: Oświęcim: sekcja 3 Brzeszcze
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 13:06
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Jest prosta zasada przy nabywaniu gołębi.

Jak nie masz przekonania, że dostajesz to na co jesteście umówieni to nie bierz.

Bo gdybyś miał nawet badania DNA a nie był zadowolony zawsze będziesz przekonany, że zostałeś oszukany.

Nikt nikogo nie zmusza do nabywania gołębi z niepewnego źródła.

Masz wątpliwości NIE BIERZ nawet za darmo.

_________________
Pp026
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
wiarus




Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 4036
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 13:56
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Dobrze wiec napisze jak bylo,sadu sie nie boje bo pisze prawde,a reszte ocenicie sami.W roku 2013 zamowielem od pana O 6 mlodych z drugiego legu.Tydzien pozniej zadzwonil i pwiedzial ze sa juz bardzo dobre mlode jak chce to moze wyslac.Troche wydalo mi sie dziwne ,ale sie zgodzilem.Przyslane mlode nie wyruznialy sie w lotach i poginely ,zostal tylko jeden,Co maial byc po plowym asie Kol. Piwowarczyka kupionego za grube pieniadze.Jednak zaniepokoilo mnie jak zobaczylem liste golebi z WG.Rogowa,gdzie pan O wysylal golebie z kol.B,Kol.P i swoje.W kazdej druzynie golebie mialy inne numery z Piwowarczykiem juz nie pamietam bo mnie to nie interesowalo ,ale Pana O powyzej 10000.a z kol.Bilskim takie jak moje przyslane.Okazalo sie ze moj kolega zna bardzo dobrze Bilskiego poprosilem go aby zadzwonil i powiedzial ze ma golebia plowego nr.PL.053.13.9253 i czy warto go zatrzymac.Kol B sprawdzil i powiedzial ze jest to jego golab plowy wychowany po czrwonym samcu i niebieskiej samicy i ze zostal gdzies sprzedany,ale nie wie gdzie.Takie sa fakty reszte pozostawiam Waszej ocenie.


Ostatnio zmieniony przez wiarus dnia Nie Sie 02, 2015 11:11, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
golob11




Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 148
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 14:35
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Wiarus...szkoda,że opisałeś ten przypadek dopiero po 2 latach!!! Prawdopodobnie przez 2 lata ta SZMATA sprzedała całą masę gołębi w ten sam sposób.Dziś moim zdaniem masz prawo nazwać pajaca kur.ą i oszustem.
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
podasek




Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 796
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 15:11
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

kolego Wiarus i tak wyglądają właśnie w większości zakupy....po płowym asie od kolegi Piwowarczyka za grube pieniądze;).....a jak grube to były pieniądze? z 3, 5 cm?;) o matko a reszta pewnie po innych asach za jeszcze grubsze pieniądze... za 150 zł... i się pogubiły.... tak to wygląda...a gdzie mowa o konkursach czołowych lotnikach lub rozpłodowcach po których linie sprawdzają się także u innych, na innych gołębnikach? .... oczywiście całej sytuacji nie pochwalam bo to czyste oszustwo.....ale grube pieniądze mnie rozwaliły doszczętnie;) hehehe
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
Marian_P




Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 9
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 18:44
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

W 2013 roku zakupilem od kol Zbyszka Oleksiaka 2 późne młode. po kilku dniach jeden padł. wyslalem obraczke i po czterech dniach otrzymalem gołąbka z taką kartką: Panie Marianie ta samiczka jest dużo droższa ale życzę panu wychowania po niej olimpijczyka
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
Marian_P




Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 9
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 19:14
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

W 2013 roku zakupiłem u kolegi Zbyszka Oleksiaka dwa późne młode.
Po kilku dniach jeden padł. Wysłałem obrączkę i po czterech dniach otrzymałem gołąbka z taka kartką ...
Panie Marianie, ta samiczka jest dużo droższa ale życzę panu wychowania po niej olimpijczyka
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
MaGiC.




Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 121
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 19:14
PostTemat postu : olimpijczyk
Odpowiedz z cytatem

i co kolego Marian_P wychowałeś już tego olimpijczyka?
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
PoRaPI




Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 300
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 19:55
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Koledzy - my tu sobie gadu-gadu a tam młódki sprzedają :-) podobno wychodzi teraz nowy preparat Mistrzomix - podajesz przed sezonem i na koniec jesteś mistrzem :-)))
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
LES




Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 382
WysłanyWysłany: Czw Lip 30, 2015 20:40
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

condorek ja nie umie czytać ze zrozumieniem, a co to jest.......
poki co to na razie tylko ploty potraficie tu rozsiewac..........
jak by ci mistrzowie mieli takie dobre gołębie to na WG bo na rożne sie zapisują nazwiska z "górnej" półki ,by ich gołębie brylowały a co jest, jednakowa karma i opieka i rodowód już nie leci,
-rodowodem to sobie można d..pe podetrzeć, ważna wiedza ,czas ,pieniądze [na karme suplementy,....]
a najlepiej poczytaj sobie co koledzy popisali....
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
Marek0275




Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 31
WysłanyWysłany: Pią Lip 31, 2015 6:28
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Wiarus to mamusia i tatuś nie były zgodne z papierkiem ?
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
condor




Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 435
Skąd: Baranielepki
WysłanyWysłany: Pią Lip 31, 2015 7:07
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Les, jak widac z tego co piszesz to powinienes dalej uczeszczac do odzdzialu szkolnego aby zrozumiec sens tego co napisalem do Ciebie. Nie rozumiesz tego co pisze? wytlumaczyc Ci to lopatologicznie? poki Wiarus nie podal faktow byly to li tylko ploty , rozumiesz wiec roznice czy dalej tego pojac nie potrafisz? za trudne to dla Ciebie? WG ma tyle wspolnego z jakoscia materialu co piernik z wiatrakiem, a jezeli zrozumiec nie potrafisz do czego sluzy rodowod to widac z tego malo jeszcze rozumiesz i czas nauki przed Toba dlugi. Juz za chwile loty mlodych a po nich masz duzo czasu aby uczyc sie jak posiasc wiedze tajemna na temat golebi pocztowych........

_________________
Karma | Suplementy | Medycyna | Rodowody
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
LES




Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 382
WysłanyWysłany: Pią Lip 31, 2015 7:15
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

z tego co widać to tobie trzeba było wytłumaczyć łopatologicznie,
WG ma tyle wspolnego z jakoscia materialu co piernik z wiatrakiem-może rozwiniesz temat -dowiem sie czegoś ciekawego

i do czego jest rodowód

będzie to moja pierwsza bezcenna wiedza od condora,będę ci dziękował jak autor postu
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
czerwony1362




Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2472
WysłanyWysłany: Pią Lip 31, 2015 7:48
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Condor, nie osmieszaj sie . WG wlasnie jest wykladnia jakosci golebia, leca na tych samych warunkach jesli uczciwie jest prowadzone WG. Faszerowanie golebia roznymi wynalazkami by lecial jak najszybciej nie swiadczy o jego jakosci. Na WG hodowcy sami u siebie hoduja mlode i daja juz golebie rozwinietne i gotowe do oblatywania. Jesli tak jest jak piszez to po co sa WG na calym swiecie to tam tez sa bez jakosci?. Juz kiedys kupile golebie ladne zbudowane i od dobrego hodowcy z Krakowa po 2 latach ani sladu golebi a lataly tak samo jak moje i to samo jadly. Rodowody to sa o kant ch..ja rozbic bo tylko to zostaje i nic wiecej. Jak myslisz golab z takiego WG najleprzy lotnik lub zwyciezca z finalu, prowadzony indywidualnie osiagnie leprzy wynik? watpie. Wystarczy popatrzec na szybkosc powrotno-lotowa i sie przekonasz ze jest bez wiekrzych roznic pomiedzy prowadzacym indywidualnie a na WG. Golab ma miec w glowie a nie na papierze. Jak masz tak dobre asiory to dajmy za rok po 4 mlode dla kogos bezstronnego by je sprawdzil rodowody zostaw w domu ja dam mieszance. Pozdrawiam
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
condor




Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 435
Skąd: Baranielepki
WysłanyWysłany: Pią Lip 31, 2015 8:55
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Czerwony, prosilem Cie juz kiedys nie zabieraj glosu w temacie ktorego nie rozumiesz i o ktorym pojecia nie masz zadnego a Ty jak mantre powtarzasz te bzdury w ktore ktos mialby uwierzyc. Napisze Ci po kolei punkty ktore powinny rozjasnic Twoje zrozumienie zagadnienia jakosci materialu na WG.

1. W lotach golebi mlodych zwyciestwo rozdaje przypadek
2. Wiekszosc dobrych lotnikow w lotach golebi mlodych nie jest stanie zdobywac czolowych konkursow w lotach golebi starych
3. Wiekszosci wybitnych narodowych Mistrzow nie zobaczysz na zadnym WG
4. Slyszales aby ktos kto kupil zwycieskiego golebia z WG cos po nim uciagnal?
5. Zwyciezca trzech WG w jednym roku w tym South Africa w leceniu w swojej federacji nie odgrywa zadnej roli

i to tak pokrotce na poczatek, gdbys pojezdzil troche po hodowcach po europie i z nimi porozmawial na ten temat to moglbys sobie wyrobic poprawne spojrzenie na ten temat. A tak gwoli scislosci to rospisujesz sie na temat polskich WG a skoro jak twierdziz siedzisz w UK to masz okazje w golebniku RPRA poslac swoje asy i pokazac klase, z checia przeczytam w BHW o Twoich wyczynach.

Teraz rodowdy. Rodowod na calym cywilizowanym swiecie sluzy hodowcy do udokumentowania pochodzenia golebia. I tak jak w Belgii czy w Wielkiej Brytani hodowcy maja i komputerowe i na kartkach papieru ale maja rodowody dla swoich golebi. Ba, Lowella Pigeon World, najwieksza stacja hodowlana w UK oraz stacja Natural z Belgi do mlodych golebi dostarcza certyfikat autentycznosci a nie rodowod, jezeli chcesz mlodego z rodowodem to musisz doplacic, wiec widzisz jaka wartosc ma rodowod i do czego sluzy. Jest to norma. Czy rodowod leci? Jak tu niektorzy pytaja czy rodowod leci? tak leci. Jak sobie zrobisz z niego samolocik i puscisz na wietrze to leci raz blizej raz dalej ale leci. Ktos kto mowi o leceniu rodowodow wykazuje calkowite niezrozumienie do czego one sluza. I tyle w temacie przy porannej herbacie.....

_________________
Karma | Suplementy | Medycyna | Rodowody
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
LES




Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 382
WysłanyWysłany: Pią Lip 31, 2015 9:09
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Co to za mistrzowie , albo inaczej co to za gołębie że jeden pan faktycznie bił po mistrzowsku i tu uklon za wiedzę w lotowaniu, bo dwie jego drużyny były na podium gmp , ale już gołąbki od tego pana na WG w zeszłym roku nic nie pokazały?
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:    
Zobacz poprzedni temat Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Skocz do:   

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group
style : saphir :: valid : xhtml css