|
 |
Autor |
Wiadomość |
kowal 0424
|
Wysłany: Sob Maj 10, 2014 18:28
Temat postu : PRZYGOTOWANIE MŁODYCH
|
 |
|
Witam kolegów.
Mam mała prośbę czy możecie poradzić mi jak i co trzeba wykonać by dobrze przygotować młode do lotów.
Moje młode będą razem ze mną debiutowały w tym sezonie lotowym a ja jestem samoukiem w tej dziedzinie i większości rzeczy jeszcze nie wiem z tond moja prośba o pomoc.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
 |
jacek333
|
Wysłany: Sob Maj 10, 2014 18:34
Temat postu : młode
|
 |
|
Witam kolegę pierwsze to mają być zaszczepione to podstawa jak najszybciej muszą być zdrowe i pełne wigoru .Przygotować obloty 2 razy dziennie muszą mieć chęci oblotów choć 1,30 jeden oblot :D |
|
|
|
|
 |
kowal 0424
|
Wysłany: Sob Maj 10, 2014 18:43
Temat postu :
|
 |
|
jacek333 jak tylko się troszkę ociepli zaszczepię Salmovirem
Ale tak konkretnie to chodzi mi jaką karmę i podawać co do picia czy zastosować jakieś lekarstwa zapobiegające itp. |
|
|
|
|
 |
jacek333
|
Wysłany: Sob Maj 10, 2014 19:43
Temat postu : zastosować lekarstwa
|
 |
|
Jestem jeszcze karma RL- bo do lotów jest jeszcze troszkę tak lekarstwa są nie potrzebne jak ptaki zdrowe i mają stereo chęci latać
zawsze stosujemy zioła zapobiegawczo to podstawa . :D |
|
|
|
|
 |
zako81
|
Wysłany: Nie Maj 11, 2014 9:48
Temat postu :
|
 |
|
jacku pochwal się wynikami bo tak chętnie doradzasz. co twoje młode osiągają pojęcia niemam czy masz jakieś pojęcie o lotowaniu a człowiek pytał co ma robić żeby dobrze wypaść młodymi przedstaw wyniki i wtedy nawet sam coś odpatrze dla podniesienia poziomu |
|
|
|
|
 |
kowal 0424
|
Wysłany: Wto Maj 13, 2014 11:08
Temat postu :
|
 |
|
no prawdę mówiąc nic sie nie dowiedziałem wiec tylko pozostaje lotowanie i samodzielne, wieloletnie przyswajanie wiedzy z obserwacji swojej własnej hodowli. |
|
|
|
|
 |
barkley
|
Wysłany: Wto Maj 13, 2014 12:46
Temat postu :
|
 |
|
zako81 kolego drogi, wypowiedziales sie w temacie ale nie na temat i ogolnie doczepiles sie do kogos.