Autor |
Wiadomość |
początkujący_123
|
Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 18:19
Temat postu : Żółty guzek ?
|
 |
|
Witam jestem początkującym hodowcą (gołębie mam od jesieni 2015 roku) . Zacząłem hodować gołębie i nie wiedziałem, że mnie tak to wciągnie. Oczywiście gołębi nie szczepiłem, oraz nie odrobaczałem ze względu na brak jakiegokolwiek doświadczenia. Teraz gdy zacząłem się zadawać z innymi hodowcami dowiedziałem się dużo ciekawych rzeczy. Wiosenne lęgi były udane, lecz z początkiem czerwca ok. 3-4 tygodniowe młode zaczęły mi padać zaraz po opuszczeniu gniazda. Młodsze taplały się w brązowym rzadkim kale w miskach lęgowych, i wszystkie gołębie zaczęły mi strasznie chudnąć i występowała biegunka. Nie mam w okolicy żadnego weterynarza, który specjalizuje się badaniem gołębi ( najbliższy 170 km ). Po pewnym czasie zorientowałem się że w dziobie u gołębi pojawiły się jakieś białe kropki. Oczywiście zrobiłem zdjęcie, a inni hodowcy powiedzieli mi że to żółty guzek.
Kupiłem ronidazol, adeno 5 in 1 i jeszcze parę innych leków wedle rad innych hodowców. Niestety nie poprawiło im się ani trochę. W tej chwili podaję czosnek, oregano i kilka innych ziołowych produktów. W grudniu zamierzam gołębie zaszczepić, odrobaczyć, porobić kurację itp.
Wrzucam zdjęcie i proszę o pomoc w rozpoznaniu choroby po podaniu wyżej objawów i właśnie tego zdjęcia. Pozdrawiam.
 |
|
|
|
|
 |
mario1111
|
Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 18:32
Temat postu :
|
 |
|
Napisz mi tel na pw. zadzwonię. |
|
|
|
|
 |
kkscy
|
Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 18:41
Temat postu :
|
 |
|
To nie żółty guzek,gołąb zaczął wytrącać wapno co świadczą białe kropki albo niedawno dostawał antybiotyk.najprawdopodobniej to może być katar.może masz jakiś przeciag w gołębniku lub słabą wentylację. |
|
|
|
|
 |
prezesoddz
|
Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 19:00
Temat postu :
|
 |
|